Regulamin

Regulamin rejestracji na konsultacje stacjonarne i konsultacje on-line

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa warunki świadczenia usług przez dr n. med. Jarosława Dulskiego, specjalistę w dziedzinie neurologii, który prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą MJ Jarosław Dulski z siedzibą w Gdańsku (80-180) ul. 11 Listopada 47, posiadającego nr NIP: 5832979770, REGON: 382956165, na rzecz osób fizycznych za pośrednictwem witryny internetowej znajdującej się pod adresem elektronicznym www.jaroslawdulski.pl i z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, nazywanych dalej jako „Serwis”.
2. Usługodawca za pomocą Serwisu świadczy usługi umożliwiające Pacjentom dokonywanie rejestracji na konsultacje w placówce stacjonarnej oraz konsultacje online prowadzone przez Usługodawcę (dr n. med. Jarosława Dulskiego) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej.
3. Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).
4. Pacjentem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest osoba fizyczna, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług Serwisu (dalej jako „Pacjent’’).
5. Zawartość Serwisu, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowi własność Usługodawcy i jest prawnie chroniona.

§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług

1. Serwis stanowi narzędzie do zapisywania się online na konsultacje medyczne odbywające się w stacjonarnej placówce Usługodawcy (dalej jako „Konsultacja stacjonarna’’) oraz do zapisywania się on-line na konsultacje medyczne świadczone drogą elektroniczną w formie telefonicznej lub w formie wideorozmowy (dalej jako „Konsultacja on-line’’).
2. Konsultacji medycznych udziela Usługodawca (dr n. med. Jarosław Dulski).
3. Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Korzystanie z Serwisu może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu.
5. W celu właściwego korzystania ze strony internetowej Usługodawcy (www.jaroslawdulski.pl) Pacjent powinien posiadać komputer, smartfon lub inne urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (w szczególności Google Chrome, Microsoft Edge, lub Mozilla Firefox) oraz dostęp do Sieci Internet.
6. Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne, jednak Pacjent chcąc dokonać rejestracji na konsultację zobowiązany jest do uiszczenia płatności za wybraną przez siebie usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na stronie Usługodawcy (www.jaroslawdulski.pl). Pacjent zostaje poinformowany przed dokonaniem rejestracji na konsultację o jej całkowitym koszcie.
7. Rejestracja kartoteki pacjenta odbywa się w czasie rejestracji na konsultację.
8. W celu stworzenia kartoteki Pacjent podaje następujące dane osobowe:
• imię
• nazwisko
• PESEL
• adres e-mail
• numer telefonu komórkowego
• adres zamieszkania: ulicę, kod pocztowy, miasto
9. Kartoteka zakładana jest na czas nieokreślony.
10. W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Pacjentem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Pacjenta adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego krótkie wiadomości o charakterze technicznym dotyczące dokonanych rejestracji (w szczególności potwierdzenie rejestracji na konsultację). W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
11. Podczas korzystania z Serwisu, Pacjent jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu oraz do korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników.

§ 3. Rejestracja na konsultację stacjonarną

1. Pacjent ma możliwość dokonania rejestracji za pomocą Serwisu na konsultację stacjonarną odbywającej się w placówce medycznej.
2. Pacjent rejestrując się na konsultację wyraża chęć odbycia takiej konsultacji.
3. Pacjent rejestrując się za pomocą Serwisu wybiera dokładną datę i godzinę konsultacji.
4. W czasie rejestracji na konsultację stacjonarną Pacjent otrzymuje informację o całkowitej cenie konsultacji.
5. Ceny za konsultacje stacjonarne podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
6. Pacjent dokonuje wstępnej rejestracji na konsultację stacjonarną oferowaną przez Usługodawcę na jego stronie (www.jaroslawdulski.pl) bez jej jednoczesnego opłacenia. Warunkiem potwierdzenia rejestracji jest zaksięgowanie opłaty za konsultację w ciągu 2 dni roboczych (48 godzin) na koncie bankowym Usługodawcy.
7. Płatności za konsultacje stacjonarne dokonywane są przez Pacjenta z góry za pomocą przelewu bankowego na konto Usługodawcy (Nest Bank SA 22 1870 1045 2078 1069 7055 0001).
8. Po skutecznym zaksięgowaniu środków przez Usługodawcę, Pacjent otrzymuje potwierdzenie rejestracji na konsultację na podany przez siebie adres elektroniczny lub numer telefonu komórkowego.
9. Świadczenie usługi konsultacja stacjonarna odbywa się w języku polskim i lub języku angielskim.
10. Pacjent przerywając konsultację stacjonarną przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji medycznej.
11. Pacjent podczas konsultacji stacjonarnej zostanie poproszony przez Usługodawcę o pokazanie dokumentu potwierdzającego jego tożsamość ze zdjęciem.

§ 4. Rejestracja na konsultację on-line

1. Pacjent ma możliwość dokonania rejestracji za pomocą Serwisu na konsultację on-line.
2. Pacjent rejestrując się na konsultację, wyraża chęć odbycia takiej konsultacji.
3. Pacjent rejestrując się za pomocą Serwisu wybiera dokładną datę konsultacji.
4. W czasie rejestracji na konsultację on-line, Pacjent otrzymuje informację o całkowitej cenie konsultacji.
5. Ceny za konsultacje online podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
6. Pacjent dokonuje wstępnej rejestracji na konsultację on-line oferowaną przez Usługodawcę na stronie Serwisu bez jej jednoczesnego opłacenia. Warunkiem potwierdzenia rejestracji jest zaksięgowanie opłaty za konsultację w ciągu 2 dni roboczych (48 godzin) na koncie bankowym Usługodawcy.
7. Płatności za konsultacje on-line dokonywane są przez Pacjenta z góry za pomocą przelewu bankowego na konto Usługodawcy (Nest Bank SA 22 1870 1045 2078 1069 7055 0001).
8. Po skutecznym zaksięgowaniu środków przez Usługodawcę Pacjent otrzymuje potwierdzenie rejestracji na konsultację na podany przez siebie adres elektroniczny lub numer telefonu komórkowego.
9. Świadczenie usługi konsultacja on-line odbywa się w języku polskim i/lub języku angielskim.
10. Pacjent przerywając konsultację on-line przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji medycznej.
11. Pacjent przed konsultacją on-line ma możliwość przesłania Usługodawcy dokumentacji medycznej, wyników badań bądź innych niezbędnych informacji dotyczących stanu zdrowia. Informacje te dołączane zostają do dokumentacji medycznej prowadzonej dla Pacjenta.
12. Pacjent podczas konsultacji on-line zostanie poproszony przez Usługodawcę o pokazanie dokumentu potwierdzającego jego tożsamość ze zdjęciem.

§ 5. Wymogi techniczne

1. Konsultacje on-line w zależności od preferencji Pacjenta udzielane są z wykorzystaniem tradycyjnego połączenia telefonicznego lub wideorozmowy.
2. W przypadku wideorozmowy, Pacjent musi być podłączony do sieci Internet i posiadać urządzenie umożliwiające połączenie audio i wideo (komputer lub smartfon). Urządzenie musi być wyposażone w sprawnie działający mikrofon oraz kamerę (w przypadku wideorozmowy). Urządzenie musi mieć zainstalowaną aplikację "Whatsapp". Przed konsultacją on-line należy wyrazić zgodę na uruchomienie mikrofonu oraz kamery.

§ 6. Odwołanie lub zmiana terminu

Konsultacje stacjonarne
1. Pacjent ma prawo odwołania opłaconej rejestracji na konsultację stacjonarną najpóźniej na 1 dzień roboczy (24 godziny) przed terminem jej wykonania poprzez kontakt pod numerem telefonu 515-007-074 lub mailowo na adres: mj.jaroslawdulski@gmail.com
2. W przypadku odwołania rejestracji na konsultację stacjonarną w czasie krótszym niż 1 dzień roboczy (24 godziny) przed jej rozpoczęciem, kwota za świadczenie może nie zostać zwrócona.
3. Pacjent może dokonywać modyfikacji opłaconej rejestracji konsultacji stacjonarnej najpóźniej na 1 dzień roboczy (24 godziny) przed jej terminem, poprzez zmianę terminu jej realizacji. Zmiana odbywa się poprzez kontakt pod numerem telefonu 515-007-074 lub pocztą elektroniczną na adres: mj.jaroslawdulski@gmail.com
4. Zmiana terminu konsultacji stacjonarnej w czasie krótszym niż 1 dzień roboczy (24 godziny) przed planowanym jej rozpoczęciem może być odmówiona.
5. W przypadku odwołania lub zmiany terminu konsultacji stacjonarnej, Pacjent otrzymuje potwierdzenie dokonanej czynności w postaci komunikatu przesłanego na podany przez siebie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
5. W przypadku odwołania rejestracji na konsultację stacjonarną w czasie dłuższym niż 1 dzień roboczy (24 godziny) przed jej planowanym rozpoczęciem, następuje zwrot uiszczonego wynagrodzenia przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od momentu odwołania rejestracji na konsultację online. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Serwis (zgodnie z opłatami nałożonymi przez bank).

Konsultacje on-line
1. Pacjent ma prawo odwołania opłaconej rejestracji na konsultację on-line najpóźniej na 1 dzień roboczy (24 godziny) przed terminem jej wykonania poprzez kontakt pod numerem telefonu 515-007-074 lub pocztą elektroniczną na adres: mj.jaroslawdulski@gmail.com
2. W przypadku odwołania rejestracji na konsultację on-line w czasie krótszym niż 1 dzień roboczy (24 godziny) przed jej rozpoczęciem, kwota za świadczenie może nie zostać zwrócona.
3. Pacjent może dokonywać modyfikacji opłaconej rejestracji konsultacji on-line najpóźniej na 1 dzień roboczy (24 godziny) przed jej terminem, poprzez zmianę terminu jej realizacji. Zmiana odbywa się poprzez kontakt poprzez kontakt pod numerem telefonu 515-007-074 lub mailowo na adres: mj.jaroslawdulski@gmail.com
4. Zmiana terminu konsultacji on-line w czasie krótszym niż 1 dzień roboczy (24 godziny) przed planowanym jej rozpoczęciem może być odmówiona.
5. W przypadku odwołania lub zmiany terminu konsultacji on-line, Pacjent otrzymuje potwierdzenie dokonanej czynności w postaci komunikatu przesłanego na podany przez siebie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu komórkowego.
5. W przypadku odwołania rejestracji na konsultację online w czasie dłuższym niż 1 dzień roboczy (24 godziny) przed jej planowanym rozpoczęciem następuje zwrot uiszczonego wynagrodzenia przelewem na podany przez Pacjenta numer konta bankowego. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od momentu odwołania rejestracji na konsultację online. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Serwis (zgodnie z opłatami nałożonymi przez bank).

§ 7. Odpowiedzialność

1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Pacjenta z Serwisu.
2. Pacjent zobowiązuje się w trakcie konsultacji do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca (dr n. med. Jarosław Dulski) nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakość usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, za pośrednictwem których Pacjent łączy się z siecią Internet w celu korzystania z Serwisu.
4. Pacjent może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Serwisu, w tym przerwać trwającą konsultację online bez ponoszenia żadnych konsekwencji. W celu uniknięcia wątpliwości, Pacjent przerywając konsultację przed czasem jej zakończenia nie jest uprawniony do późniejszego wykorzystania czasu, który pozostałby do zakończenia konsultacji medycznej.
5. Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi za pomocą Serwisu na najwyższym poziomie. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z
funkcjonowaniem Serwisu, niezależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja terminu rejestracji na konsultację z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Pacjenta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Pacjentowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.

§ 9. Reklamacje

1. W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
2. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: MJ Jarosław Dulski, 80-180 Gdańsk, 11 Listopada 47 lub mailowo na adres mj.jaroslawdulski@gmail.com
3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
4. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.

§ 10. Dane osobowe

1. Dane związane z Państwa danymi osobowymi znajdują się w naszej polityce prywatności.

§ 11 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym www.jaroslawdulski.pl w wersji elektronicznej, umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Pacjent.
3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
4. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
5. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług medycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd
powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks
postępowania cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1822 z późn. zm.).